Rejestry i ewidencje prowadzone w Szkole Podstawowej nr 1 w Milanówku:
- księga uczniów
- księga ewidencji dzieci podlegających obowiązkowi rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązkowi szkolnemu zamieszkałych w obwodzie szkoły
- księga arkuszy ocen
- imienna ewidencja wydanych legitymacji szkolnych, mLegitymacji szkolnych oraz duplikatów legitymacji szkolnych
- rejestr wydanych kart rowerowych
- imienna ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły oraz duplikatów świadectw ukończenia szkoły
- imienna ewidencja wydanych zaświadczeń o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty przekazywanych szkole przez okręgową komisję egzaminacyjną
- rejestr zarządzeń
- rejestr protokołów posiedzeń rady pedagogicznej
- rejestr uchwał rady pedagogicznej
- rejestr umów
- rejestr wypadków
- księga kontroli
- księga korespondencji
- ewidencja blankietów i druków publicznych
- ewidencja pełnomocnictw i upoważnień w tym do przetwarzania danych osobowych
- rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
- rejestr ujawnionych lub zgłoszonych incydentów lub zdarzeń zagrażających dobru małoletnich
- ewidencja osób korzystających z księgozbioru bibliotecznego
- rejestr wyjść grupowych
- rejestr wejść na teren szkoły (dotyczy osób spoza szkoły)
- rejestr wniosków o udostepnienie informacji publicznej
- ewidencja środków trwałych i wyposażenia
- rejestr wzorów pieczątek i pieczęci urzędowych
- rejestr wydanych delegacji służbowych
- imienna ewidencja wydanych legitymacji służbowych
- ewidencja dokumentacji przyjętej do szkolnej składnicy akt
Składnica akt w prowadzona w Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku:
W składnicy akt przechowywane są dokumenty zgodnie z instrukcją kancelaryjną wprowadzoną.
Udostępnianie informacji publicznej:
Szkoła Podstawowa nr 2 w Milanówku udostępnia dane z prowadzonych przez siebie rejestrów, ewidencji i archiwum na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2001 Nr 112 poz. 1198, z 2022 poz. 902).
Informacje publiczne, które nie zostały umieszczone na stronie BIP szkoły są udostępniane, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, na pisemny wniosek.
Wniosek, w formie pisemnej, należy złożyć w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Armii Krajowej, 05-822 Milanówek, ul. Literacka 20
bądź na adres e-mail: sekretariat@sp2.milanowek.pl